Wedding Countdown

Assalam dear reader, 

My wedding day is just around the corner 😃 After fitting dress and memilih-milih accessories kahwin kemarin, I really just can't wait for the big day itself to come. Alhamdulilah Ya Rabb, Thank you for everything...You have made it possible. A year ago, langsung diri ane nda terpikir about kahwin. Nda sangka dalam masa setahun ane bertunang and now In sha Allah akan melangsungkan perkahwinan. 





Ada few of my friends pernah tanya if I ever faced any dugaan sebelum kahwin? Phew~~where do I begin kalau bercerita pasal dugaan ane...? honestly ada memang ada. Nda silap lagi tu kata orang kalau kan kawin ane ada-ada saja yang berlaku. Dugaan may datang dalam pelbagai cara like dari family, dari segi kewangan, dari pekerjaan dan lain-lain. The process sebelum berkawin ane is both beautiful and stressful at the same time...

Then, ada 2-3 orang jua sudah kawan yang bagitau macam ane: On the wedding day itself In sha Allah it will be magical....it will be perfect! kata durang, the problem yang you had faced masa sebelum kahwin atu, macam nada pernah berlaku masa kahwin. 

Alhamdulilah, I feel relieved sikit after dangar macam atu. Mudahan semua perkara lancar dan sempurna. May Allah ease everything for me and for everyone else yang akan melangsungkan perkahwinan. Aamiin.

Toodles. 

Ulasan